dilluns, 15 d’abril del 2013

Arreplega de Queixes i Incidències sobre l'Hospital i els Centres de Salut de La Ribera.

Les persones que som ateses, o necessitem ser ateses, en l'Hospital de la Ribera o en els Centres de Salut, patim moltes vegades els efectes de ser una empresa privada la que està gestionant el Departament.

Massa vegada ocorren coses que no haurien de passar, però no ens solen donar una resposta positiva quan fem alguna reclamació, si és que ens l'accepten. Llistes d'Espera ("Agendes") eternes, manca d'atenció, ajornaments de proves, negativa de proves necessàries, neteja, resultats inesperats, etc. Una realitat que no millora l'atenció sanitària de la ciutadania sinó que, de vegades, afegeixen un patiment extra al propi de la malaltia.

Els convidem a que expliquen les queixes i les incidències negatives que tinguen sobre el funcionament de l'Hospital i els Centres de Salut de La Ribera, per tal que no es quede en sofriment personal i familiar i puguem fer alguna cosa per anar canviant-ho. 

Plataforma per la Sanitat Pública de La Ribera.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada